sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Haaste

Teen siis sen saman haasteen jonka ronjakii teki.

11 asiaa itsestäni:

1. Rakstan hevosia ♥
2. Oon syntyny vuonna 2001
3. Korkein este jota oon hypänny on ööö... 65-75 ehkä? vrm sama ku ronjalla
4.Lempiväri on pinkki ja joku kirkkaan vihree
5.Meillä on kaks pikku villakoiraa <3
6.Ootan kesälomaa :D
7.Meiltä tallille ei oo pitkä matka
8.Oon ronjankaa samalla ratsastustunnilla
9.En tykkää sateesta :(
10.En oo ratsastanu ku vähän yli vuoden
11.Oon käyny kolmella eri tallilla :DD

Kysymykset ja vastaukset minulta kysyttyihin kysymyksiin:

1. Harrastatko ratsastusta? kyllä vaan :DDD
2. Kuinka kauan olet pitänyt blogia? ööömmmm... tätä blogii melkei kuukaus ?
3. Mikä omassa blogissa on parasta? no enpä tiedä. 
4. Mitä harrastat? ratsastusta (ylläri pylläri:D)
5. Minkälaiset hiukset (väri, pituus, malli...)? väri: vaaleen ruskee, pituus: ei ihan puoleen selkään :(  malli: sellanen sivuun leikattu jota oon kasvattamassa pois, koska se on jo kasvanu yli... ja muuten kerroksittain leikattu joka ei kyllä enää näy xD
6. Ketä ihailet? Vaikee kysymys... en mie tiiä :DD
7. Fanitatko ketään? no eenn...
8. Mitä tv-ohjelmia seuraat? millon mitäkii
9. Kenet haluaisit nähdä livenä? joku kuuluisa esteratsastaja ois kiva  :)
10. Mikä on paras numero, jonka olet saanut kokeesta? 10
11. Millä olet netissä? (läppäri, kännykkä...) molemmat :))

en jaksa tehä enää muita kysymyksiä koska ronja teki ne jo .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti